Показано матеріалів: 1-5
§Впровадження творчих завдань у навчально-виховний процес.
§Використання інформаційних технологій.
§Створення умов для всебічного розвитку особистості.
§Сприяти розвитку творчого потенціалу учнів.
§Сприяти розвиткові самоосвіти вчителя і учнів.
|
•формує пізнавальні інтереси молодших школярів;
•формує потребу навчатися, отримувати знання;
•підтримує розвиток пізнавальної активності, творчих здібностей учнів;
•передбачає урізноманітнення навчальної діяльності;
•сприяє збагаченню мислення.
Діти – це наше майбутнє. А ми – вчителі навчаємо їх і робимо кращими. Але майбутнє не може бути насамперед визначеним. Отже, велике значення у молодших школярів займає пізнавальний інтерес, який має такі визначення: •винахідливий напрямок уваги учнів;
•прояв їх розумової та емоційної активності;
•активатор різноманітних почуттів.
|
«Творчі завдання на уроках в початковій школі, як засіб формування пізнавальних інтересів» Мета: •виявити творчий потенціал учнів;
•сформувати пізнавальні інтереси учнів через творчі завдання;
•створити умови для розвитку творчої особистості.
Задачі:
•Прослідкувати роль творчих завдань при формування пізнавального інтересу молодшого школяра;
•Створити умови для розвитку пізнавального інтересу (творчі завдання, навчальні ситуації);
•Організувати навчально – пошукову, дослідницьку діяльність учнів;
•Здійснювати індивідуальний підхід у процесі навчання в умовах колективної праці;
•Надати можливість обдарованим дітям розвивати творчий потенціал.
|
На нас дивиться наше майбутнє, Тож зробимо його кращим. ![]() |
Прізвище, ім`я, Кочеткова Ольга Володимирівна по батькові Дата народження 11.07.1984 р. Освіта Повна вища Назва навчального Донецький педагогічний закладу коледж Рік закінчення 2003 Спеціальність «Початкове навчання» Кваліфікація вчитель початкових класів, організатор роботи з учнівськими об`єднання
|