Показано матеріалів: 1-8
|
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально: у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової. За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів 2 класу; у 2-4 класах з предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання»; у 1-4 класах з усіх предметів варіативної складової. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12 -бальною шкалою: з предметів інваріантної складової освітніх галузей: «Мови і літератури (мовний і літературний компоненти)», «Математика», «Природознавство». https://olga110784ua.ucoz.net/1-2-08-i.pdf |
10 золотих правил Якщо спільне виконання домашнього завдання з дитиною зазвичай закінчується сварками і зіпсованим настроєм , якщо робити уроки з дитиною для вас не меншу мука , чим для нього самого , тоді ця стаття для вас. Правило № 1 . З'ясуйте причину Якщо дитину ніяк не посадити за домашнє завдання , він придумує нескінченні відмовки або навмисно тягне час , щоб не сідати займатися , обов'язково з'ясуйте , в чому причина. Важливо зрозуміти , чи поширюється ця неприязнь на всі уроки або на домашні завдання з якихось конкретних предметів. Якщо дитина в цілому не бажає сідати за уроки , тоді переходимо до Правил № 2 і № 3. Якщо негативні почуття викликають цілком певні предмети , розпитайте , чому. Причин може бути безліч : дитині не дається предмет , не подобається вчитель , заняття з цього предмету викликають якісь неприємні асоціації і так далі. Читайте наше Правило № 8 . Правило № 2 . Дайте відволіктися Як тільки дитина прийшла зі школи , не змушуйте його відразу займатися. Йому необхідна перерва , щоб переключитися і відволіктися від шкільних проблем. Ідеально , якщо на цей перерву припадуть обід або полудень , прогулянка на свіжому повітрі або активні ігри . Зовсім маленьким школярам , можливо , стоїть і поспати. Все залежить від віку , темпераменту , стану здоров'я вашої дитини. Головне , щоб за уроки він сів відпочив і зі свіжою головою. Правило № 3 . Створіть ритуал Створюйте певний ритуал , щоб робити уроки без стресу. Наприклад , намагайтеся , щоб ваша дитина сідав робити уроки завжди в один і той же час. Режим дня взагалі корисний , а в цьому конкретному випадку він ще й привчає до зібраності й організованості . Крім того , підсвідомо дитина починає сприймати цей процес як щось постійне , само собою зрозуміле , як прийоми їжі , вечірнє миття перед відходом до сну ... Можливо , варто встановити тимчасові рамки (з урахуванням індивідуального ритму дитини та обсягу домашніх завдань ), протягом яких дитина займається , наприклад , півгодини- годину ( для молодших школярів) або 2:00 ( для доросліших дітей) . Тому є щонайменше дві причини . По-перше , після закінчення цього часу дитині вже складно концентруватися і працювати ефективно. По-друге , якщо до цього часу додати ще й кількість годин , проведених у школі , ви побачите , що вийде майже повноцінний робочий день. А це дуже багато для дитячого організму. Правило № 4 . Організуйте перерви Щоб робити уроки без стресу , під час виконання домашнього завдання дозволяйте дитині невеликі перервочку - 5-10 хвилин (згадайте : адже ви й самі на роботі періодично відволікаєтесь на чай і перекури ) . У цей час дитина може встати з-за столу і розім'ятися , випити соку або з'їсти часточку апельсина. Це особливо потрібно малюкам , які ще тільки вчаться писати в прописи і довго сидять в одній позі , вимальовуючи літери. За перерву встигнуть відпочити і оченята . Правило № 5 . Перебувайте або перевіряйте Для того , щоб дитина (особливо першокласник ) робив уроки без стресу , батько повинен бути присутнім при виконанні домашнього завдання . Тут важлива поступовість . Зовсім маленьким школярам тато чи мама допоможуть організувати роботу , простежити , щоб дитина не застрявав на чомусь одному. Це може зажадати вашої присутності протягом усього часу , відведеного на уроки. Потім , у міру дорослішання вашої дитини і придбання їм навичок самостійної роботи , можна домовитися , що він сам робить легкі і зрозумілі завдання , а з вами - складні . Інший варіант - дитина готує все сам , а ви перевіряєте . Обов'язково хваліть і підкреслюйте його самостійність : «Який ти молодець , майже всі уроки зробив сам ! Ти вже зовсім дорослий! »
|
I семестр З 02.09.2019 по 27.12.2019 року. II семестр З 13.01.2020 по 29.05.2020 року. Осінні канікули ( 28.10 - 03.11.19 р.) Зимові канікули (30.12 - 12.01.20 р.) Весняні канікули (23.03 - 29.03.20 р.) Літні канікули (01.06 - 31.08.20 р)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|